Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?
Wanneer u bent aangemeld op Rubbermagazijn, vindt u in uw account onder het kopje ‘Bestellingen’ een overzicht van alle orders vanaf november 2017. Door op een gewenste order te klikken, krijgt u direct de specificaties te zien.
Let op! Uw facturen kunt u hier niet terugvinden, deze dient u aan te vragen bij onze klantenservice.
Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling?
Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. Wanneer u met iDEAL, Mister Cash, PayPal of creditcard betaald, dan wordt dit direct verwerkt. Als u vooruit betaald versturen wij de goederen op het moment dat de betaling bij ons binnen is. Bekijk de mogelijke betalingsvormen.
Kan ik een kopie van een factuur naar een ander adres laten sturen dan het eerder opgegeven factuuradres?
Het is helaas niet mogelijk om adresgegevens te wijzigen op een bestaande factuur en deze naar een ander adres te sturen dan naar het factuuradres van de bestelling. U kunt wel een kopie van de factuur ontvangen per e-mail. Indien u aanpassingen wilt maken aan de factuur verzoeken wij u contact met ons op te nemen.