Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Hiermee volgen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen onze site. Dit doen wij om u die advertenties te tonen die het best aansluiten bij uw interesses en zodat u informatie kunt delen op social media. Meer weten? Bepaal zelf hier uw instellingen. U kunt alles afwijzen om verder te gaan met alleen essentiële cookies. Bekijk onze Privacy Statement
Menu ×
× Filters
Voor 17.00 besteld, Gratis zelfde werkdag verzonden
Altijd gratis bezorgd
Grootste voorraad in de Benelux
Afhalen mogelijk

Retourneren

Incompleet of verkeerd product ontvangen?

Als u er direct na ontvangst achter komt dat u een incompleet of verkeerd product heeft ontvangen dient u binnen 36 uur contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan het juiste of missende product toesturen, en het verkeerd geleverde product op onze kosten retour halen.

Retourtermijn

U kunt uw bestelling binnen 14 werkdagen omruilen of retourneren, u dient hiervoor het retourformulier in te vullen en mee te sturen met uw retourzending. Het retour termijn vangt aan op de dag na ontvangst van uw bestelling. Tijdens de termijn voor herroeping vragen wij u vriendelijk om de nodige zorg omtrent het product en de verpakking te nemen. U mag het product alleen in die mate uitpakken en testen als nodig om een goede indruk van het product te krijgen.

Status geretourneerd artikel

Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, krijgt u een email ter bevestiging en eventueel uw credit nota. Wij nemen alleen retourzendingen in behandeling waar het retourformulier bijgevoegd is. U kunt het retourformulier hier downloaden en uitprinten.

Indien u al betalingen heeft verricht aan Rubbermagazijn dan zal Rubbermagazijn het bedrag zo spoedig mogelijk en in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending van de producten terugbetalen.

De volgende artikelen kunnen niet worden geruild of retour genomen:
• Tegels die u heeft laten drukken met persoonlijke logo of foto
• Maatwerk
Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen.

Transportschade

Allereerst is het belangrijk dat u nóóit een beschadigd pakket in ontvangst neemt. Levert de transporteur een beschadigd pakket bij u af, dan kunt u het product weigeren en binnen 36 uur contact opnemen met onze klantenservice via tel: 085-273 88 50 of e-mail: [email protected]

Neemt u het pakket wél in ontvangst en het product blijkt beschadigd te zijn, ook dan dient u binnen 36 uur contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere afhandeling.

TIP: Als u een pakket met schade wél in ontvangst wilt nemen (bijvoorbeeld omdat de schade op het eerste gezicht lijkt mee te vallen, zoals een kleine, ondiepe kras op de doos), dan kunt u op het ontvangstbewijs aangeven dat u het pakket met schade heeft aangenomen. Mocht dan blijken dat het product in het pakket ook beschadigd is, dan kunnen wij uw verzoek sneller afhandelen. Neem ook in dit geval binnen 36 uur contact op met onze klantenservice.

Retourformulier

U kunt uw retour aanmelden door het online formulier hieronder in te vullen. Daarnaast dient u bij uw retourzending het retourformulier in te vullen en binnen 14 dagen mee te sturen met de zending.

Let op: retourzendingen zonder retourformulier nemen wij niet in behandeling.

Retourverzoek indienen