Voor 17:00 besteld, Gratis binnen 48 uur geleverd
Altijd gratis bezorgd
Grootste voorraad in de Benelux
Direct afhalen mogelijk
Terug naar overzicht

Bezorging van een bestelling

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag bezorgd door TransMission of PostNL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren van mijn bestelling?
U bestelling wordt bezorgd met Transmission:

Wanneer de bezorger uw bestelling niet af kan leveren omdat u niet thuis bent dan laat de bezorger een afleverbericht achter waarop wordt verwezen naar www.mijnzending.nl/afspraak . Daar kunt u zelf opgegeven wanneer de zending opnieuw geleverd kan worden of dat u de zending zelf bij TransMission wilt afhalen. Als u geen contact opneemt via bovenstaande link, wordt uw zending na 3 dagen geretourneerd naar Rubbermagazijn.

U bestelling wordt bezorgd met PostNL:
De bezorger zal u bestelling afleveren bij de buren of het pakket de volgende dag opnieuw komen leveren.


Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Nee, bestellingen kunnen niet afgeleverd worden op een postbusnummer.

Wat is een Track & Trace code?
Een Track & Trace code kunt u invullen op portal.trans-mission.nl of op postnl.nl, dan kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat TransMission of PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.