Waarom Cookies?

Met behulp van cookies streven we ernaar u beter en persoonlijker van dienst te zijn.

Functionele cookies zorgen ervoor dat de website correct werkt en hebben tevens een analytische functie, waardoor we de website voortdurend kunnen verbeteren. We tonen u graag relevante advertenties en maken daarbij gebruik van technologieën om uw gedrag, op een anonieme wijze zowel binnen als buiten onze website te volgen.

Door op 'Cookies accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van deze technologieën. Als u kiest voor 'Cookies configureren', kunt u de cookie-instellingen naar wens aanpassen of weigeren. In dat geval zullen alleen functionele en beperkte analytische cookies worden geplaatst, samen met vergelijkbare technieken. U kunt uw voorkeuren op een later tijdstip nog aanpassen via de voorkeuren pagina.
Menu ×
× Filters
Voor 17.00 besteld, Gratis zelfde werkdag verzonden
Altijd gratis bezorgd
Grootste voorraad in de Benelux
Afhalen mogelijk
Terug naar overzicht

Bestelling geannuleerd door Rubbermagazijn

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Rubbermagazijn?

  • Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:
  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct (bijv. bij nieuwbouwwijken)
  • U heeft een postbusadres gebruikt.

Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het betaalde bedrag terug. Hoe lang het terugstorten duurt verschilt per betaalmethode.

Mijn bestelling is geannuleerd omdat het artikel niet meer leverbaar is. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd?

Wanneer uw bestelling is geannuleerd, dan worden er niet automatisch nieuwe artikelen gestuurd. Als de artikelen leverbaar zijn, kunt u zelf een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.