Waarom Cookies?

Met behulp van cookies streven we ernaar u beter en persoonlijker van dienst te zijn.

Functionele cookies zorgen ervoor dat de website correct werkt en hebben tevens een analytische functie, waardoor we de website voortdurend kunnen verbeteren. We tonen u graag relevante advertenties en maken daarbij gebruik van technologieën om uw gedrag, op een anonieme wijze zowel binnen als buiten onze website te volgen.

Door op 'Cookies accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van deze technologieën. Als u kiest voor 'Cookies configureren', kunt u de cookie-instellingen naar wens aanpassen of weigeren. In dat geval zullen alleen functionele en beperkte analytische cookies worden geplaatst, samen met vergelijkbare technieken. U kunt uw voorkeuren op een later tijdstip nog aanpassen via de voorkeuren pagina.
Menu ×
× Filters
Voor 17.00 besteld, Gratis zelfde werkdag verzonden
Altijd gratis bezorgd
Grootste voorraad in de Benelux
Afhalen mogelijk
Terug naar overzicht

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Incompleet of verkeerd product ontvangen?
Als u er direct na ontvangst achter komt dan u een incompleet of verkeerd product heeft ontvangen dient u binnen 36 uur contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan het juiste of missende product toesturen, en het verkeerd geleverde product op onze kosten retour halen.

Verkeerd product besteld of ziet u af van uw aankoop?
U heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet u de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen. Enkel de kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.

U dient het retourverzoek formulier in te vullen zodat wij op de hoogte zijn van uw annulering. Daarnaast dient u bij uw retourzending het retourformulier in te vullen en binnen 14 dagen mee te sturen met de zending.

Let op: retourzendingen zonder retourformulier nemen wij niet in behandeling.

Transportschade?
Allereerst is het belangrijk dat u nóóit een beschadigd pakket in ontvangst neemt. Levert de transporteur een beschadigd pakket bij u af, dan kunt u het product weigeren en binnen 36 uur contact opnemen met onze klantenservice via tel.: 085 - 273 88 50 of e-mail: [email protected]

Neemt u het pakket wél in ontvangst en het product blijkt beschadigd te zijn, ook dan dient u binnen 36 uur contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere afhandeling.

Tip: Als u een pakket met schade wél in ontvangst wilt nemen (bijvoorbeeld omdat de schade op het eerste gezicht lijkt mee te vallen, zoals een kleine, ondiepe kras op de doos), dan kunt u op het ontvangstbewijs aangeven dat u het pakket met schade heeft aangenomen. Mocht dan blijken dat het product in het pakket ook beschadigd is, dan kunnen wij uw verzoek sneller afhandelen. Neem ook in dit geval binnen 36 uur contact op met onze klantenservice.